piątek, 5 lipca 2013

Muffinki greckie

Proste, sycące muffinki nie na słodko, ale na słono, z dodatkiem papryki, sera fety i oliwek. Dobre na śniadanie, lub do porwania na piknik :) Ja jeszcze nimi się zajadałam jak wyszły ciepłe z piekarnika. Tak więc podzielę się nimi z Wami, a sama znalazłam na nie przepis na pysznym blogu muffinkarnia

Składniki
  • 2 szklanki mąki
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • szczypta soli
  • pół papryki czerwonej
  • oliwki 
  • 170 g sera fety
  • 125 g masła
  • 250 ml mleka
  • 2 jajka

Sposób przygotowania
Mąkę wymieszać z proszkiem i solą, dodać paprykę pokrojoną w kostkę i rozdrobniony sera feta. W rondelku rozpuścić masło. Jajka i mleko wymieszać razem, dodać do miski z mąką. Wlać rozpuszczone masło i szybko wymieszać do połączenia się składników. Nagrzać piekarnik do 180 stopni, napełnić papilotki do 3/4 wysokości, na każdą położyć oliwkę i dać do piekarnika 20 minut. Gotowe i smacznego!

2 komentarze:

  1. Super muffinki! Na słono jeszcze nie robiłam, a to jest bardzo dobry pomysł na jakieś przyjęcie zamiast pizzy, takie kąski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale to szybkie i wygląda smakowiecie! Robię jutro imprezę i wlasnie szukam inspiracji :) Myślałam, że już wszystko wiem, ale w ostatniej chwili trafiłam do Ciebie i muszę się zastanowić! ;)

    OdpowiedzUsuń